Bebelan Terbaru BeloG MTT

Wednesday, June 22, 2011

(1) Wordless Wednesday || Gambar sebenar penyimbah asid


13 Orang balas bebelan:

Tea said... [MTT reply to this comment]

grr.

Ujang9897 said... [MTT reply to this comment]

mcm faizal fredley jer

waN Mohd Salim said... [MTT reply to this comment]

bako kang

cik ayin said... [MTT reply to this comment]

ape lagi,jom belasah orang ni

Atiqah Wadiah said... [MTT reply to this comment]

x tau apa motif dia duk simbah2 asid kat org..x der keje gamaknyer

khunsuriyatit said... [MTT reply to this comment]

ye ke ni??nak bako gak r..

azam said... [MTT reply to this comment]

uih....bolehtahan gak hensemnye..... cuma jahat

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said... [MTT reply to this comment]

nie dajal punya org..suka cari pasal ngan org...menyusahkan org...

da lama tak singgah sini, dah 'cat' baru nampak blog kamu..hehe...tp ca lagi suka yang lama..merah menyala makngah~ hehe

NURUL AINI NORAZMAN said... [MTT reply to this comment]

ooo,.ini rupanya org itu!!

mas saari said... [MTT reply to this comment]

jom simbah asid kat dia pulak..geram ni!

Sabihah said... [MTT reply to this comment]

kalo yang jahat2 camni, baik pampang muka dia besar2..biar senang org nak kenal pastu kalo jumpe, tau laa ape nasib..huhu

faisal apardi said... [MTT reply to this comment]

dah tak de keje agaknya..ada keje kosong bg kat orng ni..keje paling sesuai...

Terbelog said... [MTT reply to this comment]

kalao dpt mamat ni..siap ko

È