BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Tuesday, June 28, 2011

Antara Fauziah Ahmad Daud & Sharifah Amani (?)



Assalammualaikum..


Korang kenal tak jelitawan dua orang gambar di bawah ni?? Haha Cun kankankan? Langsung tak ada kena mengena..Saja nak kasi mata korang yang tengah mengantok tu jadi terbeliak sikit...Mana yang tak kenal tu memang dah boleh di campakkan mereka ke Zoo Negara ataupon mana mana tempat yang terpinggir daripada masyarakat dan jiran setompok.. Laga laga kepala sesama anda tandanya anda setuju..Yeayy! Anda dah pun bersetuju...Berhenti merapu meraban MTT nak sambung entri ini tanpa segan dan pilu di hati..^^








Antara Fauziah Ahmad Daud dan Sharifah Amani korang rasa sapa lagi cun? Tak dapat fikirkan? Oke sila abaikan sebab soalan tu tak ada kene mengena pon.. Nngee Ada tak antara korang korang sekalian selain MTT yang perasan tentang persamaan kedua jelitawan ni?? Cuba la teka...Sila lah teka dengan sesuka hati.. =..=

KUAT MAKAN? Tettttt salah !
SUKA LOYER BUROK? Tetttttt ada la sikit..
KEMBAR? Tetttttt salah !
GARANG SEMACAM? Tetttt salah juga...

Langsung tak ada kena mengena dengan tekaan di atas harap maklum... Persamaan yang MTT nampak antara dorang berdua ialah bakat yang dorang ada... Dorang memang sangat berbakat,bole menjiwai apa saja watak yang diberikan..Tapi Fauziah Ahmad Daud dah senior...Sharifah Amani ni dah macam pelapis beliau...Gaya dorang bercakap pon hampir nak sama..hampir? Tak..tak... memang dah serupa...Lasernya? Yeayyy ! Memang sama.. Straight to the pointt jer omputih kata,no belok belok.. Hehe

Selain daripada berbakat besar (Wahh dah macam penyampai berita I noxx) mereka juga punya persamaan dari segi paras rupa..Tak langsung?Sila bandingkan gambar di atas,sebab munasabah itu la MTT combine kan gambar dorang berdua...Gaya lakonan dorang berdua pon memang hampir sama...Ini bukan soal Sharifah Amani meniru atau menciplak gaya lakonan Fauziah Ahmad Daud tu tapi memang secara semulajadi nya oke..Sikit pon tak nampak yang dia plastik... Itu yang terbaekkk!

Sape setuju sila angguk dengan kadar 1800km sesaat..


Nota kecik : Dah dah entri dah habes...sambung buat kojee balik... :)




Terima kasih membaca sampai juling bijik mata.. ^^



28 Orang balas bebelan:

Norhisham Nordin said... [MTT reply to this comment]

mmg seiras laa...

risa said... [MTT reply to this comment]

suke kak ogy..tak suke amani tuh
hehehehe

mas saari said... [MTT reply to this comment]

suka lakonan amani...hehee

azu said... [MTT reply to this comment]

sangat setuju.berbakat besar, sweet but laser..bab tu mmg Azu suka sgt coz laser nya idealistik!

Syazwan said... [MTT reply to this comment]

saya nak nor elena. ;)

☀ Izzaty Hedry☀ said... [MTT reply to this comment]

npk ada persmaan lah ..y penting muka amani tu npk cute..^.^

Amiirah-Cassan said... [MTT reply to this comment]

dua2 best, thats for sure !! hehe

niena shopping2u said... [MTT reply to this comment]

a'ah.. dua2 mereka best, sama2 leh berlakon cite sedih, cita kelakar..

amier azrul alias said... [MTT reply to this comment]

dua2 sy xpnh jmpe
ekeke

Namee Roslan said... [MTT reply to this comment]

dua2 kepochi! pot pet pot pettttt.. :D

Rahmad said... [MTT reply to this comment]

hidung diorang sama..

Alya Esprézzo said... [MTT reply to this comment]

hahahaaha..namee, statement berani maty! :P

erm ermm saya no komen.. :P

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Norhisham Nordin : Yups muka dorang nak sama.. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@risa: Heee nape tak suka dia? Jenggggg ~

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@mas saari : Gaya lakonan dorang hampir nak sama.. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@azu : Yes and dorang tak plastik.. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Syazwan : Jangan sebut,nanti MTT rindu Seth Tan.. Haha :(

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@☀ Izzaty Hedry☀ : Ogy pon dulu cute jugak.. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Amiirah-Cassan : Yes sayangg !

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@niena shopping2u : Watak apa bagi semuanya hidup kn kak.. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@amier azrul alias : MTT pon.. hehe ^^

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Namee Roslan : Haha betol Namee..Tapi dorang cute ! =..=

Nizam Ijam said... [MTT reply to this comment]

ada gaya :P

”Pelik Kepala Tersangkut Dalam Kasut”

Nadya O'Conner said... [MTT reply to this comment]

sama2...aik,nama nad dah tak der dalam jemari comel..kene rajin komen balek ni..baru 2 hari tak on blog dah hilang,,wa....nangis laju2..:)

Atiqah Wadiah said... [MTT reply to this comment]

saya rasa tang mata ada iras2 kot..hehe ^.^

NURUL AINI NORAZMAN said... [MTT reply to this comment]

cara bercakap kot sama,.hehehe

☀ Izzaty Hedry☀ said... [MTT reply to this comment]

btol2... msa2 muda2 k.ogy npak cute ... tpi skrg lagi comel sbb dah pkai tdung..^.^

Hans said... [MTT reply to this comment]

saya setuju
bakat diorang sama
dua2 hebat

Juvana Episod 10

È