BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Friday, June 17, 2011

Bila rakan sekerja mula menari-nari atas kepala

Erti persahabatan zaman sekarang dah tak sama dengan erti persahabatan orang dulu..Kawan yang boleh dapat masa sekarang kau gelak aku gelak,kau nangis?oke hye2 bye2..


Pekerjaan seharian yang kita lakukan untuk mencari nafkah dalam kehidupan pon sebenarnya satu ibadah.. Tapi masalah dengan manusia memang tak boleh nak di elakkan..Bila dalam kotak pemikiran manusia hanya ingin mejadi yang terbaik tapi tak mampu bersaing dengan cara sehat mereka bersaing dengan cara kotor ..


Bila ada staff baru yang masuk seronoknya rasa dapat kawan baru..Kita pon cuba lah bagi tahu dia apa yang perlu dan tak perlu untuk senangkan dia bekerja macam kita yang dah lama bekerja..
Beberapa bulan kemudian...


Nota kecik : Buat kerja biar dari hati yang tulus ikhlas,bukan tahu nak bodek bos jer memanjang sampai toilet pon sanggup cuci...


terima kasih membaca sampai juling bijik mata.. ^^







23 Orang balas bebelan:

Bella Bell said... [MTT reply to this comment]

cute la doodle tu.. hehehe..

ewwww.. nak cuci tandas gak la.. hee~~

jehanfrhin said... [MTT reply to this comment]

pngalaman msa prktikal lepas.. mmg pon ade spesies bodek bos nie.. time bos ade, rajin jer.. kalau bos tak de.... huiii..

mizzkechique said... [MTT reply to this comment]

keje tu ibadah..kena la ikhlas.. klu dtg kerja semata-mata nk mintak perhatian bos n membodek, baik batalkan niat tu... tak ke mana pun.. makin dibenci staff lain ada la..btul x?? hehe

harrazdani said... [MTT reply to this comment]

dalam pekerjaan kalau kita bersaing dalam suasana bodek membodek...kitapun perlu bodek....kalau tidak kita akan ketinggalan...kalau tak tahu bodek belajarlah pd yang arif yer...huhu

☀ Izzaty Hedry☀ said... [MTT reply to this comment]

comel nya doddle nie..=)..

Senorita said... [MTT reply to this comment]

betul tu..
buat sesuatu kene ikhlas, jgn asyik2 ade udang di sebalik mee je..

hehehe ;)

Syuhadah Razali said... [MTT reply to this comment]

rajinnye...pas kat adah je la sis orang mcm 2..haha...biar opis nie dia yg kemas...pastu dia biar adah yang basuh..haha

ir yien 9897 said... [MTT reply to this comment]

yvon rajin wat kerja..
ikhlas taw :)

Mohd Izzar said... [MTT reply to this comment]

tak keje lagi..huhu

dilazfamily said... [MTT reply to this comment]

biasalah tu. semua tmpat macam tu.mula2 keje cakap macam tu, bile dh lama keje tahulah siapa dia

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Bella Bell : Euwww~ Baru baru belajar.. :D

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@jehanfrhin : Haha normal la tu..susah nak jumpa pekerja yang betol2 ikhlas tapi tak membodek .. =='

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@mizzkechique : Yups betul tu sayangg ^^

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@harrazdani : Tak guna la main kipas2..Kasi aircond terus.. HEHE :D

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@☀ Izzaty Hedry☀ : Nngeeee~ *Kembong hidung MTT

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Senorita : Kalau kita buat dengan ikhlas,hati pon puas knknkn? ;)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Syuhadah Razali : Adah meh la datang amek dia.. :D

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@ir yien 9897 : Yvonne ?? Mintak maaf,reject awal awal..HAHA

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Mohd Izzar : Nanti dah keje akan taw.. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@dilazfamily : Itu la apa yang MTT nampak sekarang :(

Afiq Ryunosuke said... [MTT reply to this comment]

^.^ lumrah hidup nk bergaji lebih....
org lidi cute....
haha....

muhamadsufian89 said... [MTT reply to this comment]

nak buat macam mana ek kartun2 camni?? boleh ajar tak?? hehe

Mr.Baiz said... [MTT reply to this comment]

gile kentang!!!memang kreative lah..menyampaikan maksud yang tersirat..

È