Bebelan Terbaru BeloG MTT

Tuesday, June 14, 2011

Hazama rancang kahwin dalam masa 3 tahun








------------------------------------------------------------------------------------




PUTRAJAYA: Juara Akademi Fantasia musim kesembilan (AF9), Hazama Ahmad Azmi atau Hazama, 27, akan berkahwin dengan kekasihnya dalam masa tiga tahun lagi.
Hazama berkata, perancangan tersebut akan dilakukan selepas dia menamatkan pengajian jarak jauh, Ijazah Sarjana Muda Komunikasi Massa di Universiti Utara Malaysia (UUM).
"Ketika diserapkan ke AF9, saya terpaksa menangguhkan pengajian buat seketika dan selepas ini saya akan sambung semula sehingga tamat pengajian dalam jangka masa tiga tahun.
"Selepas itu barulah boleh kahwin. Alhamdulillah, saya sudah selangkah ke depan dalam memajukan karier nyanyian serta kehidupan saya," katanya.
Tambah Hazama, sebahagian wang tunai sebanyak RM200,000 yang dimenanginya itu, akan disimpannya termasuklah untuk menguruskan soal perkahwinan.
Baca lagi di SINI...

------------------------------------------------------------------------------------

9 Orang balas bebelan:

SoLy SoLicious said... [MTT reply to this comment]

plan baik punye 3 tahun lgi...cayyaallaahh hazama

Andrik McVean said... [MTT reply to this comment]

i think lagu baru dia x best ar...

zarulfarhana said... [MTT reply to this comment]

sapa la awek dia tue...

shopping2u said... [MTT reply to this comment]

wahhh hazama.. makin laris dia

Wanie said... [MTT reply to this comment]

lmbtnye lagi..keke

qucachahir said... [MTT reply to this comment]

hazama nak kawin?..
hehe..bole lah tumpang pelamin nie..hihi.. ;)

mas saari said... [MTT reply to this comment]

suka suara hazama..best!!

entri eyra yg hilang tu tak dapat balik ye?

mumui said... [MTT reply to this comment]

kawan aku minat sgt kat hazama.. mesti hancur hati die nanti hazma nak kawen 3tahun lagi haha...

Jom baca: koleksi baby comel

farina sulaiman said... [MTT reply to this comment]

folo blog ni..:D

È