BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Thursday, June 16, 2011

Kemuncak perang blogger (!)






12 Orang balas bebelan:

Sunah Sakura said... [MTT reply to this comment]

ei, salah salah! hahahahahah~ patut kira berapa blog kami yang ahli MTT da kritik.. :p

normala_ali said... [MTT reply to this comment]

aik sikit plak yg serang kita nie.. bukan ke ahli KL gangster lagi ramai dari KGS.. lalalalalla...

Kaki Wayang said... [MTT reply to this comment]

HAhahahahaha...KGS tatap pojaan hateyyyyy

saiazuan said... [MTT reply to this comment]

waaa ruginye x join

fahmimustakim said... [MTT reply to this comment]

tabik kat MTT..pening gile dah tu..huhu..

cleverspider55 a.k.a alam1cinta said... [MTT reply to this comment]

wah!byknya tentera.
SUKSES K

Haffiz MohdNoor said... [MTT reply to this comment]

tersalah ni..hehe.. MTT asal APisnya takde plak.. adalah :D

Belog MTT said... [MTT reply to this comment]

Tettt tettt tetttt tuan blog yang cuba anda cari telah pengsan untuk seketika waktu...Sila datang di lain masa.. HAHA ^^

Mr.Baiz said... [MTT reply to this comment]

kritik Ape mTT?

farahin nasir said... [MTT reply to this comment]

cik MTT salah kire ha.. dengan die2 pening ha.. ade 7 lagi kat blog saye tu yg kritik ha..
hahaha..
hantam sajalah labu.. :)

Ly_Tulip said... [MTT reply to this comment]

maapkan sy whai ketua kumpulan..x sempat nak kritik pon... Huhuhuh... Dan rasa kamo salah...kita ptot kira brape rmai yg kite kritik tok group kL gangster tu... Huhuh... PApe jela MTT.. Hantam sj la.. Janji enjoy...Hehehe

Kaki Wayang said... [MTT reply to this comment]

yg kat aku pon salah jugak..xpelaaa faham MTT dah pening..btw, thanks for following me yerrr MTT..proud and appreciate it..bukn senang org pemes nk follow blog kite..sbb ramai otai2 wat bodo je ngn kita tak macam grup KGS dan MTT..

È