Bebelan Terbaru BeloG MTT

Thursday, June 16, 2011

Yusof Haslam jumpa PEKIDA

Baca sini >> Pekida mahu saman Datuk Yusof Haslam & David Teoh


------------------------------------------------------------------------------------




PETALING JAYA: Pihak Skop Production akhirnya mengambil jalan tengah apabila mahu berdamai dengan Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah (Pekida) selepas filem KL Gangster terbitan syarikat itu dikatakan mempersendakan pertubuhan berkenaan.
Penerbitnya, Datuk Yusof Haslam berkata, pihaknya akan mengadakan pertemuan dengan Pekida Jumaat ini di Restoran Haslam, Jalan Pahang, dekat sini untuk mencari jalan perdamaian agar masalah yang timbul dapat diselesaikan dengan baik.
"Pertemuan ini dibuat atas tujuan untuk berdamai antara pihak kami dan Pekida. Kalau boleh kami mahu menjernihkan konflik yang telah berlaku itu.
"Saya percaya, apabila kita dapat berinteraksi, mereka akan faham situasi kami sebenarnya iaitu penghasilan filem KL Gangster tidak menyentuh atau menghina mana-mana pihak dengan sengaja," katanya yang dihubungi mStar Online, di sini, Rabu.
Tambah Yusof, dengan cara bermusyawarah, dia berharap tiada ketegangan atau salah faham yang akan berlaku di antara Skop dan Pekida pada masa akan datang nanti.
Baca lagi di SINI...
------------------------------------------------------------------------------------

19 Orang balas bebelan:

fRaMe+LenSeS said... [MTT reply to this comment]

tak salah nak mitak maaf kan? :)

nuhara said... [MTT reply to this comment]

isu mcm nie pun ade ke...
hurm mcm2

Gen2Merah said... [MTT reply to this comment]

tu lah lain kali nak hasilkan filem kena faham sensitivi mana2 pihak kan. bagus lah kalau dapat duduk semeja berdamai semula..
Salam ukhuwah salam kunjung mengunjung ya

Jer ... said... [MTT reply to this comment]

MMT gangster seh :P

^ Uncle Syaf ^ said... [MTT reply to this comment]

cool... orite, tq dato yusof.. tak salah nk mintak maaf, patot dipuji..

^ Uncle Syaf ^ said... [MTT reply to this comment]

ape2 pun cite KL Gengster memang terbaik... tip top, 1st class


betol tak MTT?

shopping2u said... [MTT reply to this comment]

hrp2 leh la selesai ngan cara baik n pasni filem2 camtu ditapis dlu

RedVixen said... [MTT reply to this comment]

xpaham2... pekida nak terasa sangat kenapa? diorang tu samseng ke? huhuhu

cik pulau said... [MTT reply to this comment]

macam-macam lah..hishh

ir yien 9897 said... [MTT reply to this comment]

jom ramai2 pergi restoran haslam

hari ini..

hehehehehe

Belog MTT said... [MTT reply to this comment]

@fRaMe LenSeS : Yups tak salah,tapi MTT dah tengok tak ada apa yang di persendakan pon sebenarnya.. :)

Belog MTT said... [MTT reply to this comment]

@nuhara : Dalam dunia sekarang ni apa yang tak ada sayam ku? :D

Belog MTT said... [MTT reply to this comment]

@Gen2Merah : Yup betol..mungkin bagi kita tak ada apa apa tapi bagi pihak tertentu mungkin ianya satu masalah besar..Hopely semuanya settle.. ;)

Belog MTT said... [MTT reply to this comment]

@Jer ... : Tang mana yang gangster nya?HAHA :D

Belog MTT said... [MTT reply to this comment]

@^ Uncle Syaf ^ : KL Gangster terbaekkkk ! :)

Belog MTT said... [MTT reply to this comment]

@shopping2u : Betul tuh sis.. :)

Belog MTT said... [MTT reply to this comment]

@RedVixen : Bagi dorang penggunaan kata ganti diri tu macam mempersendakan dorang.. :)

Belog MTT said... [MTT reply to this comment]

@cik pulau : Macam astro kan? Tapi service astro hampehh.. Nngee~:D

Belog MTT said... [MTT reply to this comment]

@ir yien 9897 : Yeayy jom ! Yien belanja.. :D

È