BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Tuesday, July 19, 2011

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG

santai ben ashaari 5

Join klik SINI ..

Blog ni mula di tubuhkan pada 24 Januari 2011.. Dan ianya mula beroperasi sepenuh jiwa dan raga tatkala March 2011 setelah mendapat penyunting semangat daripada sape lagi kalau bukan Mista Sifu,kalau dulu berblogging sekadar membebel tak tentu hala tuju serta syok sendiri..Sekrang pon masih tak kurangnya daripada membebel syok sendiri.. =.=’

Mula terpengaruh bila melihat rakan rakan di dalam friendlist fesbuk mem-PING entri mereka di situ la bermulanya sejarah penubuhan blog yang tak seberapa ini..Minat untuk mencuba sesuatu yang baru agar hidup tak semakin membosankan bertambah meluap luap sehinggakan melimpah ruah..

Idola dunia blogging ;

Mista Sifu

Oleh kerana ketekunan beliau yang sentiasa meluap luap dalam bidang ini membuatkan MTT merasakan beliau layak menjadi icon kepada mereka mereka yang ingin berjaya dalam dunia blogging..Bermula dari bawah,dengan usaha yang tak pernah kenal erti putus asa beliau cuba mencari sesuatu yang sentiasa membolehkan blog beliau tidak suram serta berusang..Entri yang santai yang membolehkan kita berfikir dan bertukar tukar pandangan adalah sesuatu yang menarik minat pembaca dan membuatkan pembaca tidak jemu jemu untuk singgah ke blog beliau..

 

Nota kecik : Skema sebab nak bajek cool.. =..='’

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata.. ^^

16 Orang balas bebelan:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said... [MTT reply to this comment]

fuhhhhh 24hb januari tu birthday Mak Dara tuuuuuu ngeh3...

Niena Pengembara Ilahi said... [MTT reply to this comment]

ye.... blog BA yg terbaik di abad ini .. :)

Luqeem™ said... [MTT reply to this comment]

blog BA best! snggah dr segmen BA :D

Elih Japahar said... [MTT reply to this comment]

semoga sukses selalu dan dilimpahkan trafik hehe :) suka entry ni...

Santri T.P.I.N.I said... [MTT reply to this comment]

wah...nice blog, suka follow blog sbb selalu nmpk dkt blog BA...

mas saari said... [MTT reply to this comment]

akak pun aktif Januari 2011...hehehe

cik najihah said... [MTT reply to this comment]

baru je lagi..tapi da malatop2..heee
keep on blogging

imnabila said... [MTT reply to this comment]

wow awk bru lgi.. tp dh glemer dh.. :)

Alya Esprézzo said... [MTT reply to this comment]

yuhuuuuuuuuuuuuuu alya dtg nie, ekekek blog awk menjadi pilihan! :)

http://www.alyaesprezzo.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

Nadzirah K. said... [MTT reply to this comment]

saya pilih blog nie :)
http://ceritasana-sini.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

Shehan Ismail said... [MTT reply to this comment]

u r the chosen one. ;p

http://shehanzstudio.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

Shehan Ismail said... [MTT reply to this comment]

u r the chosen one. ;p

http://shehanzstudio.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

sakinahsharif said... [MTT reply to this comment]

blog ini sudaa terpilih! CONGRAT! (^_^)

http://peacefunfree.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ini-kerana.html

BiNtaNg HaTi said... [MTT reply to this comment]

hai lalink...blog mu menjadi pilihan hatiku...^_*

http://nukilanrasahatiku.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-aku-pilih-3-blog-ni-kerana.html

Emma said... [MTT reply to this comment]

pilih belog ni... :)

NurulAini said... [MTT reply to this comment]

singgah sini..nice header..:)

È