BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Friday, July 15, 2011

Jadi gangster seawal darjah satu I Ben Ashaari dan Sekolah I

santai ben ashaari 5

Join klik SINI ..

Bila sebut pasal sekolah pada zaman dahulu kala katop kejadian ngeri yang memang tak dapat MTT lupakan hinggakan saat dan detik ini masa mula mula nak masuk sekolah,yakni masa darjah 1.. Oleh kerana sejak daripada kecik perangai seakan jantanssss akibat terlalu berkepit dengan Abang 264jam..

Kisahnya bermula begini,hari pertama mulakan persekolahan biasa la macam macam ragam yang dapat tengok kn.. Ada la seorang mamat yang tak berapa gagah perkasa ni suka benor dia mengusik kaum hawa yang berada dalam kelas tu..

Mengusik kasar pulak tu,dok maen tarik tarik tudung sampai terselak habes semua sape tak hangen derrrrr ! Kaum hawa yang lain hanya menangis dan mengadu bila tudung mereka di tarik..Bila sampai turn MTT,haaa siapp ko !

Bila tudung dah tertarik dah terdedah MTT dengan rasa gagah serta perkasa bangun dan capai kerusi yang ada depan mata lalu mencampakkan ke arah mamat kureng asam jerok tadi tu..Larik lintang pukang dia.. Baru ada akai.. =.=’

 

Nota kecik : Budak budak lagi kan..Tahu apa jer pon..Tapiiii, rasanya sampai sekolah menengah dia dok maen tarik tudung gitu lagi.. Sekarang? Tak tahu la.. Haha ^^

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata.. ^^

7 Orang balas bebelan:

cik Ida said... [MTT reply to this comment]

Saya datang baca kisah sekolah.. Please hit me back yeah.. ngeeeeeeeee *toink!


terlambat ke?? takpe..takpe.. kite wat tak tau je.. :)

Entri Terbaru
Dont Be sad

Syazwan Che Deraman said... [MTT reply to this comment]

bekennyoo.

tak se gura lah ngan demo..
kawe takot..

jom singah entry kawe.
pasal gurau!

Lulu Caldina said... [MTT reply to this comment]

sekarang, bila tgk MTT, mesti jatuh hati..ngee

ceriteraliyana said... [MTT reply to this comment]

maaakk aiihhh!! dasat MTT nih..

Niena Pengembara Ilahi said... [MTT reply to this comment]

ganas jgak ea tu la ska tarik2 tudung, dak lki mmg camtu pn

risa said... [MTT reply to this comment]

ayarkkk..ada segmen kah..haishhh
tak sempat jugak!! mencik

**hamboii suka2 tarik tudung anak dara org eh...nak kena tumbok tau!

sue perbs.. said... [MTT reply to this comment]

ganas nye MTT ni... takut nk kacau.. hehe

È