BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Tuesday, July 12, 2011

Memboyotkan perot tak hengat dunia

Alhamdulillah dah kekenyangan melahap GCB di McD yang berdekatan dengan rakusnya sehinggakan terasa perot yang terchenta ini seakan memboyot dengan drastiknya.. Baru la niat di hati nak mendietkan diri dengan tidak memakan makanan yang boleh mengakibatkan kechumelan perot tahap chipmuck melanda.. =.=’

Tak sanggup rasanya nak membawa perot ni ke hulur dan ke hilir dengan keadaan yang memboyot tak tentu hala tujuan.. Terasa nak tanggalkan dan letakkan di tepi agar dapat memeiliki perot yang kempis lagi langsing seperti Erra Fazira.. =.=’

 

IMG00870-20110712-1304

Cili sos harus di hamek dan di letakkan di dalam tempat yang besar gedabak agar lebih terasa kenikmatannya..Tadaaaaaaaaaa… mempersembahkan menu lunch hari ni untuk tatapan para lalink sekalian dengan niat di hati nak bagi perut chumel kalian berdentam dentum memainkan lagu keroncong untuk ana… =..=

 

IMG00871-20110712-1304

Siyes,ramai sangat yang dah tegur dan memberikan kritikan yang sangat bernas lagi logik untuk di terima akal dan fikiran yang senonet ni…

“Eyhhh badan ko dah berisi laaaa.. “

Nak sedapkan hati serta limpa harus di jawab..

“Alaaa takpe la berisi la chomell ! “  =.= ‘

“Eyhhh kenapa badan ko membesar bagaikan johan ni?? “

Sebab munasabah MTT minat dan sangat fanatik dengan Jozan jadinya badan harus di besarkan bagaikan johan… Bluerkkkksss !

Kadang kadang pendapat orang lain tu boleh buatkan kita tergamam dan termanggu seketika di tepian jendela sambil memikirkan..

“Oh ya,ada beul jugak apa yang di cakapkan tu sebabnya baju sume dah sendad sendad dah..Semputtt ! Takotttttt pulak baju kurung moden yang di tempah untuk raya tahun ni tak dapat di sarungkan dan bergaya sakan… “

Maka dengan ini MTT berikrar akan menumpukan sepenuh perhatian kepada perot yang terchenta agar ianya tidak lagi membesar bagaikan johan..Harus lah mengawal segala jenis nafsu yang ada di depan mata dengan hanya makan 1 kali sehari.. Glurpp ! Kenyang ker makan sekali jer sehari ? =.=’

Nota kecik : Tak sabar rasanya pulak nak beraya tahun nie… (Puasa belom lagi dah sibuk nak beraya..Haippp ! )

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata .. ^^

32 Orang balas bebelan:

Alya Esprézzo said... [MTT reply to this comment]

wahhhh..mamam GCB tak hajakkkkkk :(

Siti Suriani said... [MTT reply to this comment]

aduh. kamu buat saya lapoo... hehhee


http://misssabrinaa.blogspot.com

Shafiq said... [MTT reply to this comment]

Lapor Plak Tengok..Sabor Je La..

aimie amalina said... [MTT reply to this comment]

hehehe..comeynye puyot ye..=)

saiazuan said... [MTT reply to this comment]

ops puasa.. xleh tgk makanan.. huhu

anda dah baca komik atwr #4?
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

Sunah Sakura said... [MTT reply to this comment]

nak besar! ermmm... ;p

Marina said... [MTT reply to this comment]

MTT bahagia...tu yg bertambah comel kan?hehe...

Niena Pengembara Ilahi said... [MTT reply to this comment]

wa.. akak suka ngan mc d.. double cheese burger.. ^.^

kalo jumpa bnda ni da tak kesah klo gemok ke hape..

ceriteraliyana said... [MTT reply to this comment]

oWww yeaaHhh!!! seharusnya kentang tu di letak sebegitu..hehe

ir yien 9897 said... [MTT reply to this comment]

bila lah agaknyer nak merasa MTT belanja MCD nie.. :)

Alin Hassan said... [MTT reply to this comment]

ok lah tgk gcb tu teros lapar balik.. padahal bru lepas mkn T-T

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Alya Esprézzo : Cepatt terbang balik siniiiiiiiiiiiiiiiii ! :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Siti Suriani : Sila turut serta memboyotkan perot bersama..hehe :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Shafiq : hehehehe :D

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@aimie amalina : tak chumell dah,dah boyot..haha =..=

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@saiazuan : Sila baca sambil pejam mata..hehe :D

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Sunah Sakura : Nak besar lagi yang tak best tuh ! :(

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Marina : Tu salah satu sebab musabab tu..hehe :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Niena Pengembara Ilahi : MTT pon hantu double cheese jugak kak ! =.=

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@ceriteraliyana : Baru la syokkkkkkkkkkkkk ! Kan? :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@ir yien 9897 : Meh sini meh..MTT belanja .. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Alin Hassan : Lepas ni ada la jugak MTT geng sama sama memboyot..hehe :)

i'm ezza haniza said... [MTT reply to this comment]

laparnye tengok!

zuwaidah said... [MTT reply to this comment]

mana fries....favourite tuuuuu

zuwaidah said... [MTT reply to this comment]

eh baru nampak daaaa fries kat atas sinun

azrijohan said... [MTT reply to this comment]

haha,JOHAN jgk jadi mangsa


Dapat duit apabila komen atau share video 1tube.my http://t.co/s2o5ec1

Lilynn Sazlin said... [MTT reply to this comment]

hahaha. saya tawu saya tawu. akk mesti tak ganti puasa lagi 3 hari...kan? kan? kan? tu sebok nak beraya tuuuu... aduhh..lil bz betul la mgu ni. geram betul rasa sbb tak dpt lg balas segmen abg ben aritu. pastuuu tak dpt bw dan jenguk blog ladybird yg comeyh nii...

*sigh*

Kalamhati said... [MTT reply to this comment]

MTT ngah bahaaagiaaa koot..eheheee

mas saari said... [MTT reply to this comment]

i love GCB..

miszatie said... [MTT reply to this comment]

penyataan MTT yang x boleh blah..hahahaa..comel je..:)

Mr.Baiz said... [MTT reply to this comment]

mr baiz ngah santap chezy wedges ni

Namee Roslan said... [MTT reply to this comment]

ala...dah la saya puasa ni... gulp. teringin. hahah

È