BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Thursday, July 7, 2011

Proses menghilangkan tekanan

Assalammualaikum..


Terasa rindu pulak dekat blog musyuk masham ni ha... Semalam berjimba jimba melepaskan tekanan terpendam dengan Cik Kazen dan Mista Tunang..Sampai ke Muar sana ha kitaorang melepaskan tekanan yang terpendam..


Lepas juga la tekanan jiwa dan raga dapat makan Asam Pedas terbaekk dari ladang dekat Parit Jawa..Perghhh ! Memang mabeles sungguh.. Makan pulak dengan ikan merah... Memang terbaekkk la... Tapi Mista Tunang cakap Asam Pedas tu tak lari banyak dari asam pedas MTT.. wahh terperasaan sekejapp,kembang hedong ni tak hengat takmo kuncup kuncup da.. =..=


Kitaorang bertolak semalam dalam pukul 9.00pagi sampai kat sana dalam kul 10.00pagi..hehe Terrer tak perot kami yang senonet ni sampai pepagi buta terus melahap Asam Pedas.. Awal pagi lagi kedai tu dah bukak.. Memang kat situ tempat pengumpulan Asam Pedas yang terbaek dan terhebak dari ladang gandum la..



Kitaorang melahap dekat Asam Pedas Mak Pon ni.. Sebab munasabah member Mista Tunang kata gerai ni memang terbaekkk !


Banyak kankankan semuanya kedai Asam Pedas..Kalau datang jenjalan tak tahu nak masuk kedai yang mana satu..Sila abaikan Apek yang dok tutup muka tu..Dia malu tu.. =.='


Dah sudah melahap sekenyang kenyangnya kitaorang jalan jalan pergi tengok monyet.. Dah tak ada tempat lain agaknya nak pergi ekk.. Hekk ! Sampaikan sang monyet tu panjat atas kereta siap main cak ! cak ! lagi dekat cermin.. Tanjat boboii... Tak apa sekali sekala tenangkan fikiran tengok monyet..Boleh tenang ekk ? =.='

Dah sudah menatap monyet monyet sekalian yang ada kitaorang gerak ke Tangkak pulak..Dah lama sangat rasanya tak ke sana cuci sang mata yang dah kabor asyik hadap lappy jer kanakankan.. Sempat jugak la beli 3 4 5 6 7 8 pasang kain untuk buat baju kurung raya taon depan.. Raya taon ni tak sempat dah mana ada orang amek tempahan dah..Buat kena hambat dengan penyapu jer nanti..=.=')


Surat cinta ni pon dah lama jugak tak dapat.. =.='')


Nota kecik : Tak sabar nak tunggu soalan gegar nie...Hadiahnya boleh buat juling bihik mata nie... Terbaekk !


Terima kasih membaca sampai juling bijik mata.. ^^




13 Orang balas bebelan:

Norhisham Nordin said... [MTT reply to this comment]

ni yg kat sebelah depan kan..? aku selalu gi yg betul2 kat jeti nun... boleh order lala sambal atau lokan goreng berlada... huhu... terbaekk wok..!

Segmen Simple : Jom Komen Entry Saya

honey amour said... [MTT reply to this comment]

comel ker monyet2 tu yunk..? hahaha..

Ujang9897 said... [MTT reply to this comment]

suka tgk monyet ek...cuba g kat cermin...hahahahahhaha


jgn mara ek

waN Mohd Salim said... [MTT reply to this comment]

alahaiii munyet

TWEETY BERT said... [MTT reply to this comment]

comel munyeett tu hihih

mas saari said... [MTT reply to this comment]

bestnya asam pedas! akak suka..

MARIA LIZA said... [MTT reply to this comment]

monyet tu pun nak join makan sama..yg takleh tahan surat cinta tu..berbaloi ler juga makan jauh2..apa yg penting perut kenyang...

Adam Roslan said... [MTT reply to this comment]

Asam pedas melaka jugak terbaik. :)

Alya Esprézzo said... [MTT reply to this comment]

hahahahaha..suratt cinta tu bukan main lagii, ekekekekeke :P

aiEz said... [MTT reply to this comment]

surat chenta itu,ehehe...;)

osHin said... [MTT reply to this comment]

perut kenyang dapat saman...hihi takpela janji berbaloi dapat asam pedas kan...tapi oshin setakat ni penah makan asam pedas yang sedap kat melaka...muar tak try lagi...

hajar said... [MTT reply to this comment]

asam pedas parit jawa mmg terbaekkkk!!!

Nadya O'Conner said... [MTT reply to this comment]

kak eyra,,tmpat monyet tu apa nama??kat muar kan??ari tu nad pergi sana..bagi dorang makan kopok...dorang suker sangat..:)

entry terbaru::#4 Spontaneous Thursday | ツ Miss Nadya Punyer Blog ツ

È