Bebelan Terbaru BeloG MTT

Wednesday, July 13, 2011

Terkenangkan zaman kegemilangan

Assalammualaikum..

Pagi ni sambil memandu dengan berkhemahnya di atas jalan raya di ibu kota yang serba serbi sibuk,di temani dengan lagu Akan Ku Tunggu teringat pulak zaman kegemilangan yang pernah menjadi sebahagian daripada rutin harian kehidupan di zaman dahulu kala..Macam kan dah tua kemain nak dahulu kala sangatnya.. =.=’

MTT ni suka memberikan keselesaan yang berpanjangan kepada seluruh rakyat jelata yang berada di muka bumi ini.. Setiap hujung minggu pasti ada kedengaran suara MTT yang akan berkumandang di corong corong stesen radio tak berbayar iaitu di speaker yang sentiasa menjadi peneman di kala kebosanan melanda sekalian alam..

Tatkala itu akan mula adanya macam macam bunyi yang datang daripada dinding jiran sebelah rumah yakni menandakan bahawasanya mereka memberikan sokongan moral kepada MTT supaya terus menerus menanamkan minat yang mendalam dalam bidang nyanyian..Mana taw kot kot nanti boleh duduk semeja sambil bertepuk tampar dengan Jacklyn Victor dan Shila OIAM..

Daripada kecik MTT memang dah mula menunjukkan minat dan kechentaan terhadap menyumbangkan irama dan lagu..Dan keluarga pon memang tak pernah menghalang MTT daripada terus menerus menyumbangkan suara yang sumbang kerana minat yang sangat tenggelam itu..Kalau terhalang terpaksa la MTT nyanyikan lagu Awan Yang Terpilu..

Setiap kali ada mana mana pertandingan nyanyian pasti mama akan memastikan MTT berlatih dan menyertai supaya dapat berduet bersama Datuk Siti Nurhaliza suatu hari nanti..Tapi sampai sekarang batang hedong Datuk Siti pon MTT tak pernah dapat sentuh.. =.=’

Buktinya? Tadaaaaaaaaaaaaaaa…tapi ni masa tak bergerak secara solo..Wahh kemain lagi kan punya la minat sampaikan kat mana saja yang ada lubang lubang untuk memyumbangkan suara pasti akan di bolosi..

 

mY b4Nd

Sila abaikan kegemukan yang di perlihatkan.. =.=’

Tatap gambar ni sehinggakan juling bijik mata dulu,MTT ada tugasan yang perlu di selesaikan untuk menggantikan Agen 007 kerana bercuti untuk honeymoon…Lepas ni MTT akan sambung balik story segala jenis cerita di sebalik pencapaian gambar ni.. (Bajek diva japp !)

Nota kecik : Yang di impikan tu tak semestinya dapat kita kecapi..

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata.. ^^

10 Orang balas bebelan:

Alya Esprézzo said... [MTT reply to this comment]

hehehehekk..wewitttttttttttttttt syg!

farahin nasir said... [MTT reply to this comment]

ehhh.. mmg gemoklah dulu.. whahaha..(tak dapat nak mengabaikan..:)

Mr.Baiz said... [MTT reply to this comment]

wah ni kristal zaman mude2 ker?haha..mtt pun join band ek?cer nyanyi..cer nyanyi

mas saari said... [MTT reply to this comment]

wah...dasat tu!
macam ella n the boyz je! hehehehehe

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said... [MTT reply to this comment]

wow awak ada band ke dulu..mesti sore sedap nih..

Isteri Encek Bard said... [MTT reply to this comment]

wah.. suara MTT mesti sedap.. tak sabar tunggu sambungan nie

Syazwan said... [MTT reply to this comment]

MTT rekod la..wat masuk youtube.
nanti ramai boleh dengar.
heeeeee..

ir yien 9897 said... [MTT reply to this comment]

wahhhhh artis lah lalily nie..hehehe

adik didikan ella..

ops..ap rahsia nyer kurus sekarang???

Ujang9897 said... [MTT reply to this comment]

wow...artis..=)

ada band tu..

Namee Roslan said... [MTT reply to this comment]

MTT..mana video? haha. kalau MTT nyanyi..makin meriah lah blog ni!! :) seriusss.. we want we want! :)

È