Bebelan Terbaru BeloG MTT

Monday, July 4, 2011

Wanita berumur 29tahun kahwin sebanyak 7kali

 

Bila harta dan kekayaan yang menjadi impian setiap makhluk pada abad yang serba serbinya dasat ni,manusia sanggup buat apa saja untuk mendapatkan apa yang dah lama di idamkan..Kalah Mak jenah yang sedang sarat mengandung tu punya mengidam..

Duit memang la satu keperluan dalam kehidupan seharian tapi duit bukan lah segala galanya.. Bahagia dalam kehidupan di dunia dan akhirat adalah yang lebih pening berbanding dengan ada duit walaupon berjuta lemon tapi tak dapat nak kecapi apetah lagi bau ‘kebahagiaan’ ..

Kalau pasal duit,kawan pon boleh jadi lawan,musuh boleh jadi kawanBesar sungguh pengaruh duit dalam kotak pemikiran manusia yang senonet dan boleh buatkan kita tak tahu entah kemana hala tujuan hotak kita di campakkan sampaikan kita tak boleh  berfikir secara rasional dan bertukar menjadi hantu kak limah.. =.=’

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

KESAL...Alaa menunjukkan laporan polis yang dibuatnya.

KESAL...Alaa menunjukkan laporan polis yang dibuatnya.

 

KUALA LUMPUR: Menggunakan taktik tipu, kahwin, curi dan menghilangkan diri, seorang wanita dikatakan mengaut keuntungan jutaan ringgit daripada beberapa ‘suaminya’ dengan mangsa terbaru seorang ahli perniagaan Palestin yang mendakwa kerugian hampir RM1 juta.


Alaa A M Aldunna, 32, berkata perkahwinannya dengan wanita tempatan berusia 29 tahun itu berlangsung November tahun lalu selepas berkenalan dengannya di sebuah hotel, di sini.
“Selepas ditipu dan wang saya dicuri, saya dimaklumkan pihak tertentu, rupa-rupanya saya suaminya yang ketujuh. Enam lagi suaminya sebelum ini warga Malaysia dan mereka juga ditipu,” katanya ketika ditemui Harian Metro.


Alaa berkata, ketika berkenalan, wanita itu memperkenalkan diri Datuk Nazatul, malah turut mendakwa dia seorang kerabat diraja.


“Saya percaya dia menggunakan ilmu hitam kerana selepas berkenalan saya mengikut segala kata-katanya. Perkahwinan saya dengannya juga dilakukan tergesa-gesa dan segala-galanya diuruskannya.


“Kami berkahwin di bilik hotel. Jurunikah dan saksi semuanya dibawa Nazatul, malah ibu dan abangnya bersubahat untuk menipu saya,” katanya.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nota kecik : Kebahagiaan tak hanya terletak pada mata wang asing..

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata.. ^^

22 Orang balas bebelan:

Namee Roslan said... [MTT reply to this comment]

eh tapi mcm mana diorg kawen?? takkan masa nikah tu x dapat cek kt borang nikah kan kena ada record samada kita pernah kawen atau tak.. ke mereka ni kawen kat thailand jaa...

kesian laki2 ni..berjuta tu dah banyak sgt lah. cukup lah nk lari kan diri kat luar negara n sara diri.

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Namee Roslan : Nikah ikut law dia sendiri kot Namee.. Sebab dia menghilangkan diri kn?So mesti la tak ada lafaz cerai dari si suami.. =.='

saiazuan said... [MTT reply to this comment]

huhu truk tul.. jgn jd mcm tu ye..hehe

and we say, just bring it http://eleventx.blogspot.com/2011/07/malaysia-did-win.html

l i t t l e m i n n i e said... [MTT reply to this comment]

pompan macam ny lah y selalu jadik mangse dah kembung dalam sungai klang ~ sebab owang akan carik dye sampai lubang cacing semate2 nak balas dendam atas perbuatan dye sendiry , so pompan2 sekalian beringat lah .....

Freaky said... [MTT reply to this comment]

dasyatnya dah 7 kali tipu orang.. kali ke 8 mesti kantoi jap lg

TWEETY BERT said... [MTT reply to this comment]

manusia kalo dah tamak alobe halal haram sume letak tepi..

Norhisham Nordin said... [MTT reply to this comment]

huhu... nasib baik aku takde duit juta-juta... kalo tak, mesti pompuan ni cuba ngorat haku... eeee...

Norhisham Nordin

Rahmad said... [MTT reply to this comment]

hebak juga dh 7 org dia dpt tipu..

Rahmad said... [MTT reply to this comment]

hebak juga dh 7 org dia dpt tipu..

mas saari said... [MTT reply to this comment]

semua perkahwinan dia ni mesti tak sah punya! gilo punya perempuan..

Edy Ramanov said... [MTT reply to this comment]

fuh, memang licik betul pompuan nih. sampai 7 org habis dia kikis.

mOoN said... [MTT reply to this comment]

kawen kat bilik hotel? confirm jurunikah tu pun palsu jugak...isk...

Annika said... [MTT reply to this comment]

gile lahh..
7 kali.. mane pg suami die yg laen??

tiny sprinkles. cute handmade accessories promotion price from RM 5

Mohd Izzar said... [MTT reply to this comment]

giler..bole buat rekod..

Headmaster said... [MTT reply to this comment]

tujuh kali kawen!!?? gua rasa dia nih spesis sangap dan gersang tanpa batas.

Sunah Sakura said... [MTT reply to this comment]

astaghfirullahal'azim... kesiannya orang2 yang ditipu.. :(

Nour Akmal said... [MTT reply to this comment]

sbb duit sanggup tu..
aduiii...

Siti Nadzirah Zakariah said... [MTT reply to this comment]

bila manusia bertopengkan nafsu. lelaki pun kuota 4 je. kerana duit apa pun sanggup. terjuling bijik mata baca post nih, :)

Alya Esprézzo said... [MTT reply to this comment]

makk aihhhhhhhhhhhhhhh...hahahah ganas betul !! T_T

harrazdani said... [MTT reply to this comment]

apabila maruah dilempar kelongkang maka hilanglah segalanya...;)

Miss N said... [MTT reply to this comment]

apa la yang perempuan ni pikir yer sampai nak buat macam tu.. kesian betul orang macam ni.. tsk tsk..

niena shopping2u said... [MTT reply to this comment]

sanggup wt cmtu demi duit..duit ni mmg leh wat manusia gila

È