BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Thursday, July 21, 2011

Pentipuuuuuu (!)

Sama tapi tak serupakk ... Yang di bawah ni 500ML harganya RM10.90

IMG00880-20110715-1954


Dan yang ni pulak 1000ML harganya RM10.90 jugakkk.. OMGGG ! Pentipu sungguh ! Letak dekat dekat pulak tu.. Confused makkk ! =.='

IMG00879-20110715-1953


Nota kecik : Pentipu berjaya.. Cehhh ~ =.='  Kesilapan berlaku pabila ku ingatkan hari ini adalah hari Rabu bersejarah hari tanpa kata.. Nyanyokk dah.. =.=)'


Terima kasih membaca sampai juling bijik mata.. ^^


35 Orang balas bebelan:

YAYA AZURA said... [MTT reply to this comment]

today is thursday ^^

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@YAYA AZURA : Larikkkkk ~ Nyayok dah hari pon lupa.. Hahahaha =..='

BERT said... [MTT reply to this comment]

ehheheheheheheh

Budak Chomot said... [MTT reply to this comment]

Apa kes 500ml dengan 1000ml harga sama? kesian siapa yang beli 500ml tu muehehe. Anyway, dekat kedai yang sama ke ni?

Ehh memang hari ini hari Rabuuuuuuuuuu :D

Munna said... [MTT reply to this comment]

eh,kat mana tu? tipu sungguh

peNulis SeNjA said... [MTT reply to this comment]

ape sudah jadi ni?

Nazzue said... [MTT reply to this comment]

Silap letak tempat kot...hambik jer yang besar tu 10 botol.... lalalal

Luqeem™ said... [MTT reply to this comment]

nampak mcm sme je botol tu..=.="

kdai mne la 2 xleh nk bezakan hrga..hee

Nabila Huda said... [MTT reply to this comment]

wordless thursday..hehe

nak tipu pun biar betul2 kan.. lebih baik ambik yg 1000 ml kan.. hurmm

Ujang9897 said... [MTT reply to this comment]

hahahahahha

officially19 said... [MTT reply to this comment]

hehe..tadi rasa pelik kenapa MTT buat wordless wednesday..hehe3.

+pride+ said... [MTT reply to this comment]

pentipu siot...sama harga..hahah XD

Cik Puan Zura said... [MTT reply to this comment]

dia nak tipu ke atau kesilapan teknikal...huhu~~

i'm ezza haniza said... [MTT reply to this comment]

entry ni auto publish ke ape silap hari ni.hahaahahah

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@BERT: Maluuuuu =.=)'

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Budak Chomot : Yups di tempat yang sama..

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Budak Chomot : Perli la tuh.. =.='

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Munna : Yang pasti bukan kedai runcit.. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@peNulis SeNjA : PS ! Lama tak nampak.. Hehe Soalan untuk harga ataupon kesilapan tuan blog ini.. Hikhik =.='

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Nazzue : Tak mungkin tersilapppp ! =.='

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Luqeem™ : Tak sama,1000ML tu lagi besar dari 500ML... Mungkin staff dia salah letak la kot..

Alya Esprézzo said... [MTT reply to this comment]

hahahahahha..pentipu!! baik beli yg besar tu yang..hahahhaha

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Nabila Huda : Haha tersalah,termelalut pulak ingat hari ni Rabu.. :D

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Ujang9897 : Suka pulak si ujang nie.. =..=

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@officially19 : Kesilapan ingatan la yunkkk.. :D

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@ pride : Haaa tahu tak ape.. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Cik Puan Zura : ANtara dua la tuh.. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@i'm ezza haniza : Jangan la perliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. Hahahaha ^^

Syazwan Che Deraman said... [MTT reply to this comment]

sape la kurang hasam jawa main tipu macam tuh!.
tak halal!

FizaFizz said... [MTT reply to this comment]

weweitt~
wahh sgt penTipu!! bak kata cik MTT..hehe
mcm kenai la tnda hrga kuning tu..mcm tahu je supermarket apa ni..hehehe

Ashraf Jalil said... [MTT reply to this comment]

jual sabun pun nak menipu..hahah

Kalamhati said... [MTT reply to this comment]

hehe takut price tag yg beso tu silap..bwk2 pi kaunter rega lain lak yg kuar..nayaa

SoLy SoLicious said... [MTT reply to this comment]

bse la nak idopp....hahahah

mas saari said... [MTT reply to this comment]

pentipu vs pelupa...hehehehee

Namee Roslan said... [MTT reply to this comment]

penipu ke tipah tertipu?? hehhe. selalu tanda harga macam tu buat keliru. kita ingat murah, punya lah amik banyak la nk borong sbb murah lah konon..ahahha, sekali kat counter..scan price..arrgghh..terpaksa cover malu..."eh tak jadi beli lah" whahah

È