BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Saturday, July 30, 2011

BEN ASHAARI : RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK

santai ben ashaari 5

Join klik SINI ..

 

Kisah yang lucu lagi menggelikan hati sepanjang bergelar kanak kanak girang lagi gumbira sudah semstinya la tak dapat nak di lupakan.. Masih ingat lagi masa zaman kenakalan tu merasuk serta menikan nikam dalam lobak hati yang paling dalam ni,MTT dan rakan rakan yang lain sering kali bersahur pada pukul 4.30 pagi , 1.30 tengah hari dan 4.30 petang.. Waktu berbuka kami hanya sekali yakni pada masa yang sebenar untuk berbuka puasa..Masih ingat lagi saat saat terkantoi dengan mama..Hikhik Nak cerita panjang lebar nanti buat next entri ya..

 

Makanan yang menjadi kegilaan serta jelas terasa kenikmatannya ketika berbuka puasa ialah.. Tadaaaaaaa..Tutup sikit mulut tuh.. Meleleh air liur tu haaa.. Hikhik

 

IMG_1899

Dalam seminggu wajib makan ayam percik sebanyak 4 kali.. Hehe Kadang kadang hari hari.. =..=

 

11 Orang balas bebelan:

Amy Syaquena said... [MTT reply to this comment]

Selamat berpuasa MTT.. nak join sama lah tapi kena flashback balik kenangan silam huhu...

DaYaH JeLitA said... [MTT reply to this comment]

ayam golek pon menitis air liur..huhu..saya pon join segmen ni..jom la singgah :) : BEN ASHAARI : RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK

azam said... [MTT reply to this comment]

ayam percik...terbaik...

selamat berpuasa ye

Ashraf Jalil said... [MTT reply to this comment]

Perghh..segmen ni memang membuat mulut ke"airliur"an daa.. sume stok nak post pic makanan...hahah

Marina said... [MTT reply to this comment]

sahur ader 3 peringkat yer? pandai susun yer?subuh, zohor, asar sampai berbuka...tiap kali hampir nak azan, sahur yer? hehe..

http://marinafazli.blogspot.com/2011/08/segmen-ramadhan-1-sahur-di-kala-budak.html

Al-Fikr said... [MTT reply to this comment]

ayam oercik, chicken wing 2 menu wajib bulan puasa

http://pheromonstash.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ramadhan-1-sahur-di-kala.html

ɀʉɱʁɩ said... [MTT reply to this comment]

meleleh air liur..ahahaha..

http://xamreenaxeer.blogspot.com/2011/08/segmen-ben-ashaari-ramadhan-1-sahur-di.html

emmajean said... [MTT reply to this comment]

waaaa ayam percik !!! MTT nak blanje Emma makan kan ???hahahhaha

http://emmaeema.blogspot.com/2011/08/ramadhan-1-sahur-di-kala-budak.html

MiSs ChUbBy ChEeK said... [MTT reply to this comment]

hahah...macam2 ragam kan...
trutama time nk sahur...
jenjalan dari segmen abang ben...
jom singgah sini..

http://misschubbycheek.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ramadhan-1-sahur-di-kala.html

lia AKA milo said... [MTT reply to this comment]

suka juga.. nak menitis air liuq ni..hihihi

Cik Ayu said... [MTT reply to this comment]

singgah dr blog bang ben

jemput singgah blog cik ayu
http://bila2akurajin.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-ramadhan-1-sahur-di-kala.html

È