BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Tuesday, August 2, 2011

Nafsu , nafsu .. Ishh Ishh (!)

Assalammualaikum ..

 

bazarramadhan

Target lokasi hari ni Bazaar Ramadhan Tasik Permaisuri , Cheras

 

Dengan ini rasa yang sangat frust sehinggakan rasa nak tertonggeng jer pabila mendapat tahu yang yang yang yang.. Ermm Tak apa la sila abaikan sebab munasabah malu lah nak cerita dan stori moli kat sini sambil lolipop lekat kat bibir.. Ngeeee

Adakah para lalink sekalian telah membazirkan segala jenis sisa makanan pada waktu berbuka puasa semalam?

“Entri basi pulak si MTT nie nak bebel pagi ni ekk ?”

Sebab munasabah semalam adalah hari pertama bagi seluruh umat Islam menunaikan ibadah puasa pada 1 Ramashan dan MTT juga tidak terkecuali daripada melalui detik detik cepuk cemas.. Yakni,di mana balik jer daripada mengerah tulang pat kerat,bergegas pulang ke rumah dengan kadar 1800km sesaat..

Oleh kerana semalam adalah hari pertama agak kelam kelibut segambut sedikit bagi menyediakan segala persiapan juadah berbuka puasa..Yela mana nak siapkan anak lagi,bapaknya lagi sibuk nak itu nak ini..Tak tak,sila abaikan sebabnya itu semua dusta semata dua mata tonjet ..

Di hari pertama berbuka puasa seharusnya la MTT serta adik beradik yang lain (Macam kan ramai sangat jer) di terbangkan ke Putrajaya agar dapat menikmati juadah berbuka puasa dengan selahap lahapnya bersama keluarga terchenta..

Sempat juga la menyempatkan diri dengan muka sememeh ke Bazaar Ramadhan di Presint 2,Putrajaya semalam..Memang ramai lah manusia yang berpusu pusu mencari juadah untuk berbuka puasa..Eksaited kemain la agaknya , first day puasa kan.. Harus lah ada macam macam keinginan yang merasuk dalam tubuh badan..

Nak beli karipap sehengget pon beratur panjang derr ! =..=

Terasa nak buat sawan kat situ bagi semua makhluk chomel lari bertempeliaran.. Hikhik Hari ni terasa nak makan ayam percik pula.. Kalau boleh nak jugak menziarahi kesemua Bazaar Ramadhan yang ada di sekitar Kuala Lumpur ni.. Tamak kemain lagi..Bila sampainya waktu berbuka tak la banyak mana pon melahap.. Nafsu nafsu.. Ishh Ishhh …

 

Nota kecik : Berhenti makan sebelum kenyang , kalau tak nanti liat pulak nak pergi solat teraweh .. Smile

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata .. ^^

19 Orang balas bebelan:

H.J said... [MTT reply to this comment]

control nafsu tu MTT,,,hehe

AdinLala said... [MTT reply to this comment]

Hehehe, kemain lagi ayam percik.. Menggiurkan laa bila baca entri nie.. huhu

Kalau sudi..

JOM terbang ke ENTRI TERBARU AdinLaLa !
1.Tebu Didahulukan, Durian Diketepikan
2.Fuuuuhhhh ! Sangat Hampir ! Nasib Baik Tak Batal !

honey amour said... [MTT reply to this comment]

hr ni mcm nak membedal segala bagai yg ada d bazaar ramadhan al mubarak nanti...:p

SoLy SoLicious said... [MTT reply to this comment]

sebelum berbuka memang la, nak itu nak ini..segala mcam kuih muih nak...last2 membazir tak habis... nafsu semata

amni azmira said... [MTT reply to this comment]

betoi..semuanya nafsu semata..
makan nnti ciput je kan..

abdullah gazali said... [MTT reply to this comment]

hahahaha..nafsu nafsu..
belibyk mkn sikit..
nafsu leteww..hehe
harinie nk mkn murtabak plak !

Luqeem™ said... [MTT reply to this comment]

selamat berpuasa! busy jgak eh..hee..

Amy Syaquena said... [MTT reply to this comment]

Jelesnyaaaaaaaa! Amy x ke bazar ramadhan lagi ha.. x de teman la yunk meh temankan i huhuhu....

merahitujambu said... [MTT reply to this comment]

semua tu nafsu je..lepas buka inum air dh x nak..huhuhu..salam ramadhan

Tholeha Mustapa said... [MTT reply to this comment]

hehe betul tu, smlm ada kawan kite yg tertumpah air tahu di baju sendiri sebab dah terlalu ramai org kat bazar ramadhan :D

~AmyLiana8886~ said... [MTT reply to this comment]

wah bestnyer..rindu lak nk g bazar area kl....

JIJI YU said... [MTT reply to this comment]

kawal2222..

Dea said... [MTT reply to this comment]

hehe..lum lagi pegi bazaar ramadan ni..:P.. mkn apa yg ada je kt umah...:P

Edy Ramanov said... [MTT reply to this comment]

sabar MTT, sabar. kang beli banyak membazir lak. lagi tak elok kan.

misscha said... [MTT reply to this comment]

tau x pe...belinye banyak, tp melantak nye sikit....hihi...

kaizen said... [MTT reply to this comment]

kalo bazar kt Kl n slangor best woo.. mcm2 ade....

latest entry Jangan SPAM kat BLog orang lain & Urban : Camera Paling CANGGIH

aimie amalina said... [MTT reply to this comment]

weeee
camat mencari ayam percik!

kisah cik paro said... [MTT reply to this comment]

nak ikut juga berbuka bersama MTT
wah xmalu tibe2...

Alya Esprézzo said... [MTT reply to this comment]

hahahaha syg, bila nak buka sesamaa..hahahaha :D

È