BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Sunday, August 21, 2011

Ramadhan bulan pengampunan

Assalammualaikum..

 

Terasa rindu sangat dengan blog tersayang ni,nak nangis hentak hentak kaki berentak RnB jer bila tak dapat menghadap sampai lebam bijik mata..Tak pernah buat kerja gila sampai 3 hari tak meng-hupdate sebarang jenis entri bagi menjulingkan bijik mata kalian..Adakah ini tanda tandanya sesungguhnya blog ini akn terkubur sepi dan terkulai layu di mamah masa tak lama lagi.. =..=”

Bukan sengaja apetah lagi dah nyampah hadap blog ni akan tetapi masa yang ada sangat membataskan untuk menaep panjang berjela sejela roti jala untuk tatapan kalian..Nak cuba meng-auto publishkan entri pon terasa tak berdaya mata dan minda ni nak bersengkang mata setelah penat lelah seharian di siang hari… Teruk betul penyakit “M” MTT ni kan? =..=”

Buat yang sudi berkunjung ke blog ni tanpa adanya entri terbaru yang boleh menjulingkan bijik mata anda,maafkan MTT sekiranya belum sempat untuk membalas serta menjejak semula ke blog anda..Siyes,memang masa sangat terhad di bulan yang mulia ni..

Terasa juga nak pinjam poket doraemon agar dapat meng-hupdate seperti sedia kala..

Pejam celik kenyit kenyit mata,tak kurang lagi seminggu kita semua akan menyambut hari raya Aidilfitri , memang sibuk ngalahkan PM membuat persiapan raya pada tahun ni.. Tak kurang juga ke sana ke sini buka puasa.. Dah macam Datin Sri Paduka Bagindot dah.. Kihkihkih ^^

Bersempena dengan bulan Ramadhan yang tak lama lagi nak sampai ke penghujungnya ini MTT ingin la menyusun sepuluh jemari chomel ,dari hujung kuku kaki sehingga hujung anak rambut ingin memohon sekiranya terdapat salah dan silap buat para lalink sekalian..Kad raya untuk para lalink akan MTT hupdate besok ya ! Kita ni manusia , rambut sama pacak,sanggol sama tinggi,mana tahu ada salah silap yang tak di sengaja kankankan? Sobbbsss ~

Bulan Ramadhan ni bulan yang mulia,sekiranya ada salah dan silap yang orang lain lakukan pada kita seeloknya la kita memberikan kemaafan,secara tak langsung kita dapat bersihkan jiwa dan raga kita..Kalau kita berdendam hidup kita pon tak akan jadi senang apetah lagi lenang..

 

 

Nota kecik : Sedangkan Nabi mengampunkan umatnya ini kan pula kita manusia biasa yang tak pernah lepas daripada kekhilafan..

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata ..

10 Orang balas bebelan:

Syazwan Che Deraman said... [MTT reply to this comment]

saya takkan maafkan MTT.
heheh.
gurau je.
heheh.
selamat hari merdeka.
maaf zahir dan batin.

aimie amalina said... [MTT reply to this comment]

weee
patotla
lame x nmpak cek MTT, heee
x pe aih!
kami kekal membaca nye
mohon maaf juge cek MTT =]]

Kalamhati said... [MTT reply to this comment]

haa muncul akhirnya..hehe windu niii..

Selamat Hari Raya untuk MTT..
semoga ceria dan gembira di hari lebaran nnt..

MerdekaRaya!!

mr.dinie said... [MTT reply to this comment]

slamat rayee..ahaha..XD

mas saari said... [MTT reply to this comment]

akak maafkan...
jangan lupa duit raya utk akak, eh? silap... utk anak2 akak! heheheheeee

kirim salam kat family ye!

Anonymous said... [MTT reply to this comment]

selamat hari raya maaf zahir batin :)

Gen2Merah said... [MTT reply to this comment]

yelah, lama tak menjenguk entri terbaru MTT.. welkom bek ya.. Salam ramadan...

Siti Nadzirah Zakariah said... [MTT reply to this comment]

selamat hari merdeka raya !
nak duit raya, nak duit raya ;))

fiezra said... [MTT reply to this comment]

selmat hari merdeka n selmat menymabut hari raye!

Amy Syaquena said... [MTT reply to this comment]

Take your time dear,
dahulukan mane yang penting,
amy yakin semua pembaca beloh MTT faham dengan situasi MTT,
amy pun busy sekarang nie,
entri semua autopublish,
blogwalking pun x de ,
hari ni baru nak lepas dendam..

È