BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Monday, August 15, 2011

Tempahan Baju Kelab Blogger di buka lagi (!)

Dah macam iklan la pulak tajuknya entri ni.. Okay di pendekkan serta tak di panjangkan entri ini adalah kerana para lalink sekalian berpuasa dengan penuh kesabarannya sehinggakan terkuyu bijik mata ..

Dengan ini bahawasanya ingin di beritahu bahawa tarikh hari raya Aidilfitri jatuh pada.. Tak takk entri ini di wujudkan secara drastik dan tiada niat sebaris plastik untuk memberitahu tempahan untuk baju Kelab Blogger telah pon di buka lagi pada hari ini ! Sebab munasabah ramai yang bertanya macam mana nak tempah kankankan?

 

BAJU BEN 1_thumb[1]

 

BAJU BEN 2_thumb[2]

 

Ada banyak kaler lagi .. Boleh rujuk entri INI ..

 

Untuk tempahan sila rujuk entri Mista Sifu di sini ( LINK )

HARGA : RM25 sehelai

  • Ada banyak warna
  • Ada banyak saiz
  • Ada lengan pendek dan juga panjang

 

Nota kecik : Jangan nanti tempahan dah tutup baru nak menangis keluar airmata kaler pelangi yer..

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata .. ^^

10 Orang balas bebelan:

Kaki Wayang said... [MTT reply to this comment]

Nak satoooooooooo..

suaraheaRty said... [MTT reply to this comment]

Cayunk , link tu xde lah. . .

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@suaraheaRty : Dah betulkan dah..Thanks ! :)

☀ Izzaty Hedry☀ said... [MTT reply to this comment]

dear!.. saiz dia mcm mna erk ?.. kalau m besar mna erk ?.. kang tkot besar boleh jdi jubah pulak ..:p

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@☀ Izzaty Hedry☀ : Kating kecik sayangg.. MTT pon tak amek S,amek M..Selesa.. :)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Kaki Wayang : Sila lah order.. :)

Saiazuan said... [MTT reply to this comment]

siap ada cop ben lg.. mahal cop ni.. huhu

mas saari said... [MTT reply to this comment]

dah dapat dah! hehehehehe
merah menawan gitu...

Mizfantagiro said... [MTT reply to this comment]

yea..yea..dh tempah dh =)

Niena Pengembara Ilahi said... [MTT reply to this comment]

aha, akak nak... aritu x sempat
lengan panjang ada kan?

È