Bebelan Terbaru BeloG MTT

Wednesday, August 17, 2011

Video awan jatuh menyembah bumi (!)

 

video awan jatuh ke bumi

Subhanallahhh …

 

Sungguh ker ni yer ? =..=”

 

Credit to : Prince

15 Orang balas bebelan:

el-janna said... [MTT reply to this comment]

hati hati la.. takot ni semua konspirasi politik. macam dulu tu ade angle kat kaabah:(

Alkisah said... [MTT reply to this comment]

macam kapas je..

iLa VaNiLLa said... [MTT reply to this comment]

awan tu komposisi dye ape yew?? air kan??

udin said... [MTT reply to this comment]

haha.. mcm2.. tapi mcm pelik gak.. hurmmm.. ;)

Mila Ahmad said... [MTT reply to this comment]

betul ke ni awan?

ariana said... [MTT reply to this comment]

Tak tau nakpercaya ke tak..skrg ni macam2..

Kancil 8349 said... [MTT reply to this comment]

macam kasap je...awan nie tidak boleh disentuh

Nurhasliza Jeffry said... [MTT reply to this comment]

Macam pelik je..

siti hidayah said... [MTT reply to this comment]

hati2. tkot nie agenda yahudi nak menyesatkan orang islam dgn buat prkara yg karut camni :/

dylla abas said... [MTT reply to this comment]

hmm..semlm dh tgk kat FB.tapi,xtau la tu awan ke tak..mcm pelik jgk turun mcm tu je.wallhu'alam..

p/s : kalau tu awan betul..mmg miracle la..subhanallah..

Alya Esprézzo™ said... [MTT reply to this comment]

mcm pelik jee? huhu..

Princess Feyqa said... [MTT reply to this comment]

xpercaya lah

haslinda said... [MTT reply to this comment]

boleh ke pegang awan cam tu??? bukan ke awan tu wap2 air??? err...

Niena Pengembara Ilahi said... [MTT reply to this comment]

ada tgk kt blog kak wan tadi.. Allah kalau nk menjadikan sesuatu smua leh jadi, tpi kna hati2 gak.. awan ni kan wap air.. leh ke pegang camtu.. hurm.. kalau la camtu, camne flight leh terbang kn..

honey amour said... [MTT reply to this comment]

tipu !

È