BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Wednesday, September 7, 2011

Alaaaaaaaaaaa, benda paling penting boleh lupa :(

Assalammualaikum..

Auwwchakkkkk ! Vahvahvahhh kemain ber-chak kunchak lagi pepagi buta ni.. Sangat la kerunsingan melanda dalam lobak hati dan sanubari ni oleh kerana semalam tak dapat berjimba jembol sampai tersembol bijik mata untuk meng-hupdate segala jenis entri pasal raya hari tu..

Oleh kerana telah pon ngerah tulang pat kerat sampaikan terasa nak lunyai di buatnya al kisahnya terpaksa meng-MC kan diri semalam pabila badan terkulai layu di atas katil berserta bantal yang empuk.. Cehhhhh ~ Lembik sangat sampai boleh terkulai pulai.. =..=”

Okay sila abaikan mukadimah yang panjang berjela ibarat menyedut kueh roti jala di atas,berbalik kepada tajuk entri di atas,terasa sedih,nak gelak,nak tersedu sedu bila hari paling penting yang sepatotnya MTT ucapkan kepada seseorang yang sangat sangat bermakna dalam hidup telah pon MTT terlupa buat seketika waktu dan ketika oleh kerana masalah yang menimbun nimbun dalam pala hotak ni.. =..=”

Memperkenalkannnnnnnnnnn ….

 

 

Ini adalah orang yang sangat sangat bermakna dalam hidup MTT yakni mama tersayang yang buchuk masham.. Hikhik ^^

Hari ni bersamaan 7 September 2011 adalah ulangtahun kelahiran mama MTT yang ke tettttt , adalah wajib di rahsiakan bagi tidak melukakan hati mana mana pihak.. Erkkk ! Okay,tak ada kena mengena..

Sebab munasabah MTT tahu mama MTT akan klik sejurus saja melihat MTT mem-PING kan entri di laman bersawang mukabuku dan oleh itu MTT dengan rasa rendah diri walaupon agak tinggi fizikalnya memohon seribu kemaafan kepada mama tersayang kerana bukan terlupa akan tetapi agak kelupaan sedikir oleh kerana masalah yang menimbuni kepala ini..

 

“Patot la mama rasa nak masak rendang lagi hari ni,rupanya hari jadi mama.. Hmmm “

 

Ya allahhhhhhhhhhhhhhh ! Rasa nak melompat daripada katil yang empuk sambil menggenggami bantal busuk bila baca sms yang di hantar mama..Rasa nak menetes segala jenis air hedong yang ada.. Macam mana la tarikh penting untuk insan yang paling bermakna dalam hidup ni MTT boleh lupa.. =..=”

 

Untuk mama ;

“ Maafkan adik sebab terlupa wish mama,walhal setiap tahun adik yang jadi orang pertama yang wish sambil menenyeh nenyehkan dahi adik di hidung mama yang mancung terpacak tu.. Hehe Adik doakan mama di murahkan rezeki,di panjangkan umur serta sentiasa berada dalam keadaan sehat sejahtera..Aminnnn ! Happy bornday Mama ! “

 

 

Nota kecik : Rasa terkilan sebab alpha dengan masalah sampaikan terlupa hari kelahiran orang yang tersayang.. :’(

Nota kecikkk : Berharap kebizian tak melanda agar dapat menatap blog sambil meng-hupdate panjang berjelaa !

 

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata.. ^^

23 Orang balas bebelan:

miszatie said... [MTT reply to this comment]

cun seyy..rmbt tuh mahal!!.haha

Rahmah Ram Ram said... [MTT reply to this comment]

Happy Birthday Aunty semoga sentiasa dipanjangkan umur, murah rezeki, kesihatan serta berbahagia disamping keluarga tersayang.

Aku Penghibur said... [MTT reply to this comment]

wah cantik poc ..... happy birthdy :)

Alya Esprézzo™ said... [MTT reply to this comment]

selamat hari lahir mama!!

Mama Zara said... [MTT reply to this comment]

hampir dengan beday sy....8hb :)

SiBudakKurus said... [MTT reply to this comment]

tu dia..merah mak ngah MTT..hehehe

BERT said... [MTT reply to this comment]

hepi besdey mama mtt.. moga panjang umor yaaa

Namee Roslan said... [MTT reply to this comment]

happy birthday mama MTT :) like mother like daughter :)

mas saari said... [MTT reply to this comment]

cantik mak MTT!
happy bornday auntie...moga panjang umur dan murah rezeki!

Miss Nadya said... [MTT reply to this comment]

selamat hari untuk mama MTT..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki Mama dan MTT sekeluarga..Amin..:)

new entry :: Rabu tanpa kata ツ

Edy Ramanov said... [MTT reply to this comment]

selamat hari lahir ya.

MARIA LIZA said... [MTT reply to this comment]

amboi camne boleh lupe ni...mujur terbaca blog MTT..Harijadi bondaku juga bakal menjelma tanggal 10hb ini...

maszull said... [MTT reply to this comment]

salam MTT...selamat hari lahir buat mama MTT semoga panjang umur n di murahkan rezeki selalu ye...:)

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

Macehhhh semuaaaa ! :)

siti kektus said... [MTT reply to this comment]

mesti mama mtt tersenyum gembira lepas baca entri ni hihi ;p

aimie amalina said... [MTT reply to this comment]

waaaaa
mak borek anak rintik
bole x cam tu?
hehhehe
same comei ah..
x pe cek MTT...at least ingat gak kan..
heee..
selamat ari jadi mak cek MTT =]

BiNtaNg HaTi said... [MTT reply to this comment]

hepy besday untuk mama MTT...semoga keluarga MTT bahagia sokmo & sentiasa dalam rahmat Allah hendaknya...^_^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said... [MTT reply to this comment]

hapy besday mokcik....cun lg mokcik ni...

ir yien 9897 said... [MTT reply to this comment]

makcik sila cubit MTT ..
huhuhuhu

mujur tak lupa lebih dari sehari :)

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said... [MTT reply to this comment]

happy birthday buat mama kamu ...:)

p/s: dh mskkan dlm blogger buddies ...trm ksh ")

echa takashimaya said... [MTT reply to this comment]

selamat hari lahir mama MTT =)

si cantik sally said... [MTT reply to this comment]

ha tu la..lupe lagi kan da leleh je air mate..kene ingt oke..haha..ap hadiah best kat mama awk uh???hehe..slamat ulng tahun tuk mama awk

Finaz Jaafar said... [MTT reply to this comment]

hurmmm lupe eh..kne rasuah dgn hadiah mhl la cmnih ! hahaha..happy birthday emak MTT!!! =)

È