BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Thursday, September 8, 2011

Lagi BE dari Nuffnang.. Macehhhhhhh !

Assalammualaikum..

 

Dalam pada hati merasakan tersedak sedu dengan segala jenis pemasalahan yang ada di dalam benak pemikiran sempat lagi tersenyum kambing sambil tersipu malu malu sipot sedod tatkala jemari montel ini seakan tergerak untuk meng-klik dan menge-check kan diri kot kot mana tahu ada pekhabaran dan berta gumbira yang boleh mengubati hati sang penglipur lara.. ^^

Alhamdulillah sekali lagi setelah sekian lama merajok dengan Tok Nuffnang oleh kerana BE yang di tukarkan menjadi ME dengan kejam serta rakus sekali ya para lalink..

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa …

 

BE

 

Ini adalah perkhabaran gumbira lagi girang tiada gundah gulana lagi pabila semalam terasa nak meloncat loncat di atas pokok sena tatkala Tok Nuffnang teramat lah baek hati serta seakan akan memahami isi kandungan dalam hati serta organ dalaman badan ini.. (orang lain dapat 10 BE tak ada pon nak kecoh,kecoh la MTT nie) =..=”

Dan pada hari ini bersamaan 8 September 2011 sekali lagi Tok Nuffnang membuat MTT seakan akan ingin melompat seperti kanak kanak girang pabila menganugerahkan darjat kebesaran..Ehh bukan bukan .. Oleh kerana telah memberikan 2 lagi BE untuk menaikkan lagi semang-gat berblogging supaya tambah kobar kobar dan tidak caca merba..

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

 

BE2

 

Alhamdulillah sekali lagi … Tapi sampai bilakah BE ini akan bertahan dan tidak sewenangnya bertukar kepada ME ? biarlah mereka dan keluarga mereka yang mengetahui.. toinkkk toinkkk !

 

 

Nota kecik : Banyak gambar yang dah di pilih untuk tatapan umum..Jeng jeng jenggg..Lagi entri rayaaaaaaaaaaaaaaa !

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata.. ^^

23 Orang balas bebelan:

Mr.Baiz said... [MTT reply to this comment]

hehe..bagusnye..mr baiz baru 1 je be..tp ok la kan..

fRaMe+LenSeS said... [MTT reply to this comment]

wah3.. rezeki.. tahniah2. :D

al_hakim said... [MTT reply to this comment]

wah..ape rahsia MTT ni?sy tak dpt2

iedaurora said... [MTT reply to this comment]

wow bestnyeee!

Namee Roslan said... [MTT reply to this comment]

laily..namee taktau pun apa tu BE. bila tengok nuffnang tengok ada list Umobile, Digi, Iskandar tu, dengan samsung tab tu...rasa pelik kenapa jumlah dia naik2..namee tanya Yuyu...yuyu kata tu lah BE kak namee!! hahah, namee taktau.

mas saari said... [MTT reply to this comment]

tahniah...tahniah!
dah cash out jgn lupa belanja ye...heheheeee

Amy Syaquena said... [MTT reply to this comment]

rezeki raya tue dear , tahniah ye..

Liza @ Adzriel AB said... [MTT reply to this comment]

kena rajin2 lagi update ni... bagi up lagi RM.. alhamdulillah.

siti kektus said... [MTT reply to this comment]

wewiitt. dapat be baru lagi.

suka lah tu mtt. haha ;p

SoLy SoLicious said... [MTT reply to this comment]

open table la nnti ye MTT... hahaha

Oshin said... [MTT reply to this comment]

skrg pon oshin ada 1 BE je...aritu smpai 5...lepas tu semua ME..hampeh betol hahaha

Mila Ahmad said... [MTT reply to this comment]

BE saya dah ME sedey :'(

y u y u Z u l a i k h a said... [MTT reply to this comment]

tahniah :) boleh belanja :)

Luqeem™ said... [MTT reply to this comment]

nak duit raya!..hhe

Santri T.P.I.N.I said... [MTT reply to this comment]

wah...tahniah MTT, terima kasih sudi jenguk dan komen dalam blog sy ! teruja !!!

bloghok said... [MTT reply to this comment]

wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mrs.Yie said... [MTT reply to this comment]

tahniah dik MTT..nanti belanja akak tau..ngeh ngeh

miszatie said... [MTT reply to this comment]

bestkan ble dpt BE ..:)

Alya Esprézzo™ said... [MTT reply to this comment]

bestnyaaaaaaaaaaaa..alya tak penah dpt BE!! :(

coklatberapi said... [MTT reply to this comment]

taniah!! nanti blanja tau..haha macam bole..btw, kalau BE tukae ME kenapa? tak paham sangat..hehe

Santri T.P.I.N.I said... [MTT reply to this comment]

Rahsia org yg lahir bulan januari :

Bercita-cita tinggi dan orangnya serius.Suka mendidik dan dididik. Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik.Rajin dan setiap yg dibuat nampak keuntungan. Suka smart, kemas dan teratur. Bersifat sensitif , berfikiran mendalam. Pandai mengambil hati org lain. Pendiam kecuali telah dirangsang. Agak pemalu daya tumpuan yang sangat tinggi. Mudah mendisiplinkan diri sendiri. Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema. Bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamirkannya. Cukup sayang pd kanak-kanak. Suka duduk rumah. Setia pada segala-galanya. Perlu belajar kemahiran sosial. Cukup cemburu yg sangat tinggi.

Freaky said... [MTT reply to this comment]

wah wah sekali dapat 3 BE ? manfaatkan dengan baik dan kasi up trafik tau.. jeles2 =_=

A retarded kitty said... [MTT reply to this comment]

boleh la mintak duit raya ni.

kekeke

È