BEG KURSUS/SEMINAR/GALAS

Bebelan Terbaru BeloG MTT

Monday, September 5, 2011

Terlajak perahu boleh berundur,terlajak tidur di bantal yang empuk memang tak boleh reverse der (!)

 

Vahvahvahhvahhh !! Panjang kemain ha tajuk entri ni .. Sila abaikan .. Dan akhirnya berakhir lah sebahagian daripada tugasan yang telah pon tertunggak sejak mula bercuti untuk beraya sakan pada tahun ini..Kemain lelah lagi ngerah tulang pat kerat yang hampir reput gara gara perjalanan panjang sepanjang beraya sakan di kampung..

Naik lenguh sekalian urat dalam badan,kalau lah boleh di renyuk renyukkan dan di masukkan ke dalam balang mesin urut alangkah permai dan bahagianya dunia terasa..Ohh ! Doraemon MTT sedang memerlukan khidmat anda pada ketika dan saat ini.. Silalah muncul tanpa segan terpilu..

Cettttt ! Berangan Mat Jenin nak menunggu kemunculan Doraemon,sampai reput kederat pon tak muncul lah dia..Mana tak nya,beraya sakan daripada Butterworth ke Kedah , Kedah ke Butterworth.. Maunya tak tercabot serta terkehel urat urat dalaman..

Sattttt ! Siyes seperti yang di nyatakan dalam entri ini (LINK) tak tahu nak mula dari mana dah ni..Okay,mulakan lah dengan bismillah aar kepala para lalink tak berserabut dengan entri yang tunggang langgang yang bakal MTT mempersembahkan yer.. toinkkk toinkkk !

Setelah meninggalkan pesanan khidmat masyakarat di entri ini (LINK) MTT terus melabuhkan tirai blog ini buat sementara waktu gara gara burukband yang di tinggalkan nun di KL..Punya lah nak beraya sakan sampaikan benda penting begitu boleh di lupakan serta di persiakan keseorangan beraya di rumah..Kejam kankankan ? =..=”

Setelah memenatkan tubuh badan yang semakin menembam ini pada malam Jumaat yang lalu dan lalu lagi yakni pada 26/8/2011 ke Jalan TAR bagi mencuci serta menjulingkan bijik mata,MTT dan sekeluarga balik ke rumah dalam jam 3 pagi.. (Susahnya nak hupdate cerita basi haruslah besertakan tarikh)

Kononnya nak bergerak pulang ke kampung halaman selepas bersahur pada pagi tu tapi apekan daya,kita hanya merancang tuhan yang menentukan segalanya…Ecehhhh , terlajak perahu boleh berundur orang kata,terlajak tidur di bantal yang empuk memang tak boleh reverse dah..Hikhik

 

 

 

Nota kecik : Jadinya terpaksa lah bertolak pada sebelah tengah hari bagi memastikan tidak ada yang memandu dalam keadaan yang keletihan ..

Nota kecikkk : Satg sambung cerita di kampung,panjang sangat nanti termuntah darah kaler warna warni pulak kalian..

Nota kecikkkk : Rindu nak blogwalkinggggg ! Tapi masa agak membataskan .. =..=”

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata .. ^^

16 Orang balas bebelan:

sakinahsharif said... [MTT reply to this comment]

wahh syok nya raya ^^

masa ni la nak jumpe sedara mara yang nun jauh di utara kankankan?

aimie amalina said... [MTT reply to this comment]

waaaa
mang raya otagha sakan aih..
hehehehe
x pe..yg pntg selamat smp kan =)

mas saari said... [MTT reply to this comment]

amboi raya sakan betul dia! hehehee

Aishah Amira said... [MTT reply to this comment]

beraya sakan aihhhh .

hahehehe .

Aishah Amira said... [MTT reply to this comment]

beraya sakan aihhhh .

hahehehe .

Liza @ Adzriel AB said... [MTT reply to this comment]

ngantuk mkn kuih raya,,

Namee Roslan said... [MTT reply to this comment]

hehe, raya sakan nampak! :D broadbnd boleh tertinggal. kalau namee dah mcm ayam berak kapur. hehe. selamat hari raya laily :)

Gen2Merah said... [MTT reply to this comment]

hehehe. rupanya MTT ni seorang staff Celcom.. hihi. jangan terasa ye dengan entri saya pasal Celcom tu.. cuma luahan dari seorang customer.. ngehehe..

salam aidilfitri buat MTT sekeluarga,. mesti seronok beraya kat kampung kan..

Elih Japahar said... [MTT reply to this comment]

wahh! ni semangat raya ni.."terlajak perahu boleh berundur orang kata,terlajak tidur di bantal yang empuk memang tak boleh reverse dah"<---sy akan mcm ni bila terlalu kenyang dan penat saja haha :)

Niena Pengembara Ilahi said... [MTT reply to this comment]

raya sakan ye.. :)

selamat memulakan tugas ye mucuk :)

Amy Syaquena said... [MTT reply to this comment]

amboi excited nak beraya sampai tertinggal tinggal barang...

Bulan Purnama said... [MTT reply to this comment]

haha .. raya sakan na tahun nie ..

Jom same2 tukar link blog nak :) : SEGMEN TUKAR LINK BLOG

Rai said... [MTT reply to this comment]

tringat kat pasemboq ngan laksa utagha!! huhu..sakan naa beghaya

si cantik sally said... [MTT reply to this comment]

haha..setuju sangat le tuh..macam sally arini da terlajak gi kije haduiiii...sempat cuci mate kahkah..

Santri T.P.I.N.I said... [MTT reply to this comment]

salam idul fitri MTT...maaf zahir batin!

::budak:: said... [MTT reply to this comment]

fuh, memg pnt sgt tu..hehe

È