Bebelan Terbaru BeloG MTT

Tuesday, October 18, 2011

Peristiwa zaman sekolah kini berulang kembali

Assalammualaikum..

 

Selamat pagi kamu kamu dan kamu semua.. Mood nak meng-hupdate sebarang jenis entri merundum jatuh sejak dua menjak ni akibat kerja yang ada belambak lambak yang membataskan diri daripada terus menerus menepek bijik mata depan blog muruk.. Hishhh =..=”

Pernah tak kalian kalian mengalami situasi seperti yang berikut ;

  • Nak ke sekolah pakai stokin sebelah kaler lain sebalah lagi kaler lain (Jadi la kaler pelangi)
  • Nak ke sekolah pakai kasut keduanya kasut sebalah kaki kanan (Konon buat fesyen baru laa)
  • Nak ke tempat kerja pakai anting² sebelah kaler lain,sebelah kaler lain (Im colourfull girl..Yeayyy )
  • Nak ke tempat kerja pakai heel sebelah lain dan sebelah lagi lain (Sangat memalukan..Ishh )

 

Yaa dan semestinya lah perkara perkara di atas bukanlah membuatkan MTT merasakan diri hebak belaka tatkala menjalani perkara perkara di atas akan tetapi terasa macam nak balik ke rumah dengan kadar segera mungkin dan menukar apa yang patot agar tidak di belungi rasa rendah diri yang melampau tatkala berada di dunia luar..

The best part is pagi ni MTT dengan rasa tenang lagi damai la mengatur langkah satu persatu untuk ke kantor dengan semangat waja dan kembara tak hengat dunia punya.. Semangat perlu ada dalam diri agar tidak di belengu dengan penyakit 3M yakni Malas Menguap Mengantuk .. =..=”

Setiba jer di kantor dengan lemah longlai seperti kononnya gadis yang paling ayu di abad ini duduk di tempat sendiri.. Terasa sakit perot yang amat dasat menyerang,jadinya seharusnya lah ke tempat yang sepatotnya..Keluar dari toilet tiba tibaaaa ,

“ Apesal aku rasa kasut aku ni lain macam jer ekkk ? Sebelah tinggi semasam , sebelah lagi kemain lepey pulak.. Dah haus ker hape tapak kasut aku nihh ? =..=”

Terasa pulak nak menurunkan bijik mata ni melihat apekah sebenarnya yang terjadi dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn .. Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !!!

 

kasut sebelah lain

 

Siyes terasa nak berlari dengan kelajuan 1800km sesaat untuk pulang ke rumah dan menukar kasut yang betul.. Huh,sungguh tak ku sangka rupa rupanya keselesaan yang di alami sejak menyarungkan kasut pagi tadi adalah kerana kasut sebelah lain dan sebelah lagi lain.. =..=”

Mungkin jugak sebab munasabah ini terjadi adalah kerana ;

  • Tak cukup tidur (Terlebih tidor adelah kot)
  • Keadaan ruang yang agak gelap gulita jadinya tak berapa nak nampak sangat (Lupa nak pasang lampu)
  • Berkhayal ketika menyarungkan kasut (Tettt tidak sama sekali !)

 

Tak takk takkk mungkin sebab semuanya tidak seperti yang di taep.. Tanggung jela dengan memakai kasut seblah lain dan sebelah lagi lain dengan tenang hati sehingga ke petang.. =..=”

 

 

 

 

 

 

Nota kecik : Buat para lalink silalah berhati hati ketika menyarungkan kasut di pagi hari buta.. =..=”

 

 

Terima kasih membaca sampai juling bijik mata .. ^^”

 

Yang sedang malu tak hengat punya ,

belog

23 Orang balas bebelan:

SoLy SoLicious said... [MTT reply to this comment]

hahahaa..boleh pulak tersalah cm tuh..

kaizen said... [MTT reply to this comment]

sy penah g klas dgn kemeja style pak uda dlm pi mai pi mai tang tu.. hehehehe

Ezad Skytech said... [MTT reply to this comment]

hee...pernah jugak tersalah sarung selipar..sebelah lain..sebelah lagi..nasib baik masa tu malam...takde la perasan sgt kepelikannya...heee~

Mr.Baiz said... [MTT reply to this comment]

gelak kan mtt..hahhahahahahahaaahahahaha...gelak guling-guling..kenapa itu terjadi?

Amy Syaquena said... [MTT reply to this comment]

tak dapat ku gambarkan wajah mtt di kala tersedar tersalah menyarungkan kasut..mesti malu gila kan..

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@SoLy SoLicious : Padahal tadi before masuk kete ade terpandang bawah tapi tetap tak perasan =..="

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@kaizen : Tu tak apa lagi masih boleh di betulkan..kasut ni nak betulkan macam mana.. Huwaaaa :'(

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Ezad Skytech : Malam ok lagi ni MTT kat office siang siang buta ni :(

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said... [MTT reply to this comment]

hahaha..maaf mtt..bace entry ni da mcm kerang busuk tersengih2..xdpt bygkan kalau ca berada kat tmpt mtt..malunye ..mmg pipi tebal 7 inci la..hehe

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Mr.Baiz : Kurang asam jeruk mangga cicah kicap betui Baiz =..="

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@Amy Syaquena : Elok lah tak yah bayangkan Amy..Buruk benor.. Hikhik ^^"

BeloG MTT said... [MTT reply to this comment]

@♥CiK DuYuNG [Ca]♥ : Siyes rasa macam nak balik jer.. =..="

mas saari said... [MTT reply to this comment]

hehehee...kelakarlah MTT ni!
mesti masa sarung kasut tu mengelamun entah mana tu..

eB ezrin said... [MTT reply to this comment]

singgah dr blog amy :)

Pn. Sheila said... [MTT reply to this comment]

hahaha... cian dia padan muka... jgn marah...

maszull said... [MTT reply to this comment]

assalamualaikum MTT...

alamak apa dah jadi ni MTT mesti kelakar kn tapi nak wat cam ne terima jer apa yg telah dilakukn sendiri...:)

Rtp Farra Arisha said... [MTT reply to this comment]

luckily, all those cases never be happened to me myself!! :D
hadooh, macam mana pula boleh jadi macam tu? hehehe. itulah kenangan :')

nurul azleena said... [MTT reply to this comment]

xtahu nak tinggal jejak kat mane,..btw..blog anda cantik..follow blog saya kembali..blog saya xsemcantik blog am=nda..^___9
www.amletheblur.blogspot.com

Namee Roslan said... [MTT reply to this comment]

ahahha, macam mana boleh tersalah ni MTT. tahu x namee paling malu apa??? ni nk g sekolah agama ni !! namee terlupa pakai tudung !!!! hahaha, ya Allah malu gila. dr kul 2 petang smpai 6 ptg lah namee tak bertudung kt sekolah agama. :( malu

Syazwan Che Deraman said... [MTT reply to this comment]

kasut kahwin, stokin kahwin, anting anting kahwin, semua benda nak kahwin..heheh.

kelakar.
khayal ape tu masa tengah sarungkan kasut?..

kasut cinderella?
hehe

Niena Pengembara Ilahi said... [MTT reply to this comment]

akak aritu gi keja.. pakai selipar jepun.. canggih tak.. nasib baik tempat keja xjauh ngan bilik





tdi tgk ayah mtt belakon kt astro.. lupa, taugeh hape tajuk dia hehe..akak tak gi keja tadi hihihi

Niena Pengembara Ilahi said... [MTT reply to this comment]

akak aritu gi keja.. pakai selipar jepun.. canggih tak.. nasib baik tempat keja xjauh ngan bilik





tdi tgk ayah mtt belakon kt astro.. lupa, taugeh hape tajuk dia hehe..akak tak gi keja tadi hihihi

aimie amalina said... [MTT reply to this comment]

kikiki
lawok la MTT nih
ayooooo
x pe..
malu pon
kenangan kan
hehehehehe

È